Survival-jako temat pracy licencjackiej (propozycje)

Kącik złotych porad

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

survivalman
Posty: 19
Rejestracja: 03 lis 2011, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:

Survival-jako temat pracy licencjackiej (propozycje)

Post autor: survivalman »

Witam. Jestem studentem 3 roku pedagogiki obronnej i survivalu. W tym roku piszę pracę licencjacką stąd moja prośba o pomoc. Najchętniej zająłbym się tematyką survivalu zielonego lub miejskiego, ale nie przychodzi mi żaden temat do głowy. Dotychczas myślałem nad: "Survival jako współczesna forma turystyki." lub "Znajomość technik przetrwania a wola przeżycia w warunkach ekstremalnych". Są to tematy do których można by wykonać jakiekolwiek badania które są raczej wymagane. Myślałem też nad poruszeniem sprawy jak ludzie są przygotowani do sytuacji kryzysowych i opresyjnych.Czy wiedzą jak się zachować, czy są przygotowani logistycznie itd. Obawiam się tylko że literatura może być uboga. Dlatego proszę o wasze propozycje i sugestie jaki temat można by jeszcze skonstruować. Najlepiej jakby nie zabrakło do niego literatury i można było wykonać jakieś badania w owym temacie. Temat muszę oddać w ten weekend więc będę bardzo wdzięczny za szybkie odpowiedzi :) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Hillwalker
Posty: 271
Rejestracja: 03 wrz 2009, 09:10
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:

Post autor: Hillwalker »

"Społeczność miejska. Zagrożenia. Sposoby radzenia sobie z nimi."
"Współczesny człowiek a życie bez udogodnień technicznych."
"Techniki przetrwania dla mieszkańca miasta. Znajomość, umiejętność ich stosowania."
"Katastrofy naturalne, świadomość zagrożeń i poziom przygotowania jednostki, społeczeństwa."
"Czynniki wpływające na umiejętność przetrwania sytuacji kryzysowej."

Pomogłem trochę?

Oczywiście tematy należałoby trochę przerobić, żeby brzmiały lepiej, naturalniej, a może bardziej naukowo? Napisałem na szybko, może Cię zainspirują.