Sauna w lutym.

Kącik złotych porad

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Awatar użytkownika
steppenwolf
Posty: 182
Rejestracja: 13 lip 2010, 06:47
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć:

Sauna w lutym.

Post autor: steppenwolf »

W sprawie sauny nie jestem nowicjuszem, ale po tym jak dwa lata temu popełniłem pewien błąd, nieco przysiadłem. Styczniowe, forumowe pogadanki obudziły we mnie ponownie pragnienie udania się do sauny. W połowie ubiegłego miesiąca, kiedy powziąłem ten zamiar, życzyłem sobie dużo śniegu. Tymczasem i sypnęło, i przymroziło. Zwykle były to nieco mniejsze mrozy, więc przyznam się …. trochę się boję.
Jakie są wasze doświadczenia w tym względzie? Przy jak maksymalnie niskiej temperaturze po saunie korzystaliście z kąpieli śnieżnej? Czy wyjść z sauny na śnieg przy minus 20 stopniach, to pomysł do bani :?: Nie chcę poprzestać jedynie na zimnej kąpieli na zapleczu.
Bardzo proszę o podzielenie się swoim doświadczeniem.
Awatar użytkownika
Armat
Posty: 439
Rejestracja: 05 sty 2011, 16:37
Lokalizacja: Warszawa
Tytuł użytkownika: Technokrata
Płeć:

Post autor: Armat »

Na dwor nie wyskakiwalem przy takich temperaturach, ale bylem w specjalnym pomieszczeniu, gdzie utrzymywali temperature -25. Siedzenie w takim miejscu po saunie i nacieranie sie sniegiem to fajna sprawa ;)
Jedyne niebezpieczenstwo to stopy. Jak zamierzasz wyskoczyc na -20 po saunie to ubierz jakies klapki.
It's not a bug, it's a feature!

Survival is no fun. If it is fun, that means you are camping.
Awatar użytkownika
steppenwolf
Posty: 182
Rejestracja: 13 lip 2010, 06:47
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć:

Post autor: steppenwolf »

Armat pisze:Jedyne niebezpieczenstwo to stopy. Jak zamierzasz wyskoczyc na -20 po saunie to ubierz jakies klapki.