Dolina rzeki Iny i Lasy Goleniowskie

Relacje, zaproszenia i pomysły na ...

Moderatorzy: Morg, GawroN, thrackan, Abscessus Perianalis, Valdi, Dąb, puchalsw

Blizbor
Posty: 119
Rejestracja: 03 sty 2010, 23:43
Lokalizacja: Szczecin
Gadu Gadu: 2987112
Tytuł użytkownika: Kniejołaz
Płeć:

Dolina rzeki Iny i Lasy Goleniowskie

Post autor: Blizbor »

30 maja miałem sporo szczęścia znaleźć się w fajnym miejscu i przy fajnej pogodzie. Niestety mój wypad do Doliny rzeki Iny nie był zbyt długi ze względu na bardzo ograniczony czas jaki mogłem na niego wówczas poświęcić, ale wiem na pewno że jeszcze nie raz i nie dwa zawitam w to miejsce, bo przy odpowiedniej pogodzie jest to świetne miejsce do fotografowania. Jestem wprawdzie początkującym fotografem a i sprzęt mój lustrzanką nie jest, ale i nie jest też najgorszy. Zapraszam więc do obejrzenia albumu z fotkami które udało mi się zrobić (album oczywiście będzie rozbudowywany):

https://picasaweb.google.com/1153567348 ... leniowskie
Awatar użytkownika
Q_x
Posty: 589
Rejestracja: 19 lut 2011, 15:30
Lokalizacja: G-dz
Tytuł użytkownika: człowiek-samodział
Płeć:

Post autor: Q_x »

Aparat nie jest istotny, zdjęcia robi się głową (i trochę przypadkiem) ;) Facet, który mnie uczył fotografii, kupił sobie do takich właśnie zdjęć całkiem podobny sprzęt (10 Mpix, 7 albo 10x zoom, jakiegoś Kodaka), nie narzeka.

Plenery cudowne, wiosenne pełną gębą, zazdroszczę Ci!
Awatar użytkownika
Apo
Posty: 742
Rejestracja: 28 lis 2011, 17:36
Lokalizacja: Lasy Pomorza
Gadu Gadu: 3099476
Tytuł użytkownika: WATAHA Z POPRAWCZAKA
Płeć:

Post autor: Apo »

Jak windowsowska łąka :D
look deep into nature and then you will understand everything better

I've got the power to fly into the wind, the power to be free to die and live again. This power's like fire, fire loves to burn!
Awatar użytkownika
yaktra
Posty: 823
Rejestracja: 05 kwie 2010, 18:57
Lokalizacja: z krainy szaraka
Tytuł użytkownika: tropiciel/ fotograf
Płeć:
Kontakt:

Post autor: yaktra »